brokopondo stuwmeer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lilianenhans - WaarBenJij.nu brokopondo stuwmeer - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van lilianenhans - WaarBenJij.nu

brokopondo stuwmeer

Door: lilianenhans

29 December 2010 | Suriname, Paramaribo

vrijdag hebben we het brokopondo stuwmeer en de krachtcentrale bezocht.
we kregen een rondleiding van stanley die daar werkt. hij gaf heel veel uitleg over de werking van de centrale.
ook heeft hij ons langs verschillende lokaties aan het stuwmeer gebracht waar we prachtige overzichten hadden over het stuwmeer.
in het gebied van het stuwmeer waren veel mango bomen in volle bloei.
boven op een berg met prachtig uitzicht op het stuwmeer hebbeb we samen wat gegeten want van zo'n uitzicht krijg je trek.
het was dus weer een mooie dag.

• 08 Januari 2011 - 12:02

Vivian:

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt.

Zelf heb ik in Nickerie naast de vakantie villa ook een boven appartement. Deze wil ik huren voor stagiaires. Mocht je studenten kennen die op termijn stage gaan lopen in Nickerie, dan kun je mijn gegevens aan ze geven.

Mijn emailadres is:vameerun@chell.nl
    tel.nr. 003120-6937386 (ned) of 00597-07520718 (sur).